لحظه های خدایی..

چند لحظه با خدا

چشمهايت را ببند

 در دلت با خدا سخن بگو 

به همان زبان ساده ي خودت سخن بگو

هرچه ميخواهي بگو او ميشنود...

شايد ميخواهي او تو را ببخشد،

يا آرزويي داري،

شايد دعايي براي يك عزيزويا شكرش،

ويا فقط دلت برايش تنگ شده،

اين لحظه ي زيبا را براي خودت تكرار كن،

پرواز دلت را حس خواهي كرد.

براي ما هم دعا كن....

منبع:http://sanayehkhoda.blogfa.com/



نظرات شما عزیزان:

mahya
ساعت12:20---29 مرداد 1393
شاید حاجت من دربند کلامی از جانب تو با خدا باشد... در خلوت دلت با خدا دعایم کن...محتاجم

آخرین منجی ... آخرین یار♥
ساعت16:27---15 تير 1393
سلام دوستان
ببخشید چند وقتیه نتونستم بیام به وبلاگتون سر بزنم.
من داخل شبکه اجتماعی کلوب فعالیت می کنم. اگر دوست داشتید شما هم بیاید. و من را هم جزو دوستانتون قرار بدید.
آدرس کلوب من :
http://www.cloob.com/name/hooti20052006
موفق باشید

پاسخ:سلام ممنون که سرزدید. حتما


کوثر
ساعت14:39---6 تير 1393
ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻲ ﻳﻌﻨﻲ ﻧﮕﺎﻩ ﺧﺪا . . امیدوارم خدا نگاهش همیشه رو به تو باشه
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:,ساعت18:1توسط عاشق خدا | |